nedjelja, 25. ožujka 2018.

Uvod


Kad sam na “Astrološkim dijalozima” (FB) postirao moj doprinos na temu “sedentarnost” Raka, moderatorska klika me, skraćeno rečeno, masivno izvrijeđala i kickovala iz FB-grupe. Da sam kojim slučajem tamo bio fizički prisutan, teško da bi preživio zemljoradnički alat kojim mi je prijećeno. Odmah potom je plemensko starješinstvo uvelo vanredno stanje, stroga carinska kontrola njihovog revira u vidu kontrolnih pitanja. Nije da me ne čini ponosnim da sam ja povod za reformu vanjske politike "dijaloga". Kad sam se onda prebacio na teren natašinog foruma “Forum tradicionalne astrologije” da bi nastavio svoj kritički osvrt, nakon tri ipo posta mi je ista blokirala pristup forumu, žurno nakon što je otposlala svoju ofenzivnu repliku, da nebi ja replicirao i moja bila zadnja. Ali, paz' sad, ona mi nije samo blokirala mogućnost pisanja na forumu, ili me samo lišila članstva, nego je ekstra angažirala svog muža, po punoj satnici, da blokira sve IP-ove sa kojih sam imao pristup forumu, koji je ionako lešina na deponiji web-a. Jedino što ne uspjevam skapirati, čemu cjeli poduhvat s obzirom na mogućnosti VPN-a? Sudeći po ovakvom overreacting, očigledno je da je moja kritika pogađa u njen predimenzionirani organ samoljublja, iako sam ja razumije se potpuno bezazlen i nevrijedan pažnje, ili po riječima Končara, jedan obični tutluk, ovca, paćenik, dosadan i zamoran pajac, bez žive ganglije, temljezgalo (šta god to bilo), jadnik, mentalni paralegičar, debil itd.itd. Kritika dakle nije poželjna na natašinom reviru, ona radije sama kritizira sadržaje tuđih revira, huškajući svoja dva lajača i radije troši vrijeme na tračarije. “Astrološki dijalozi” se sastoji skoro samo od niskih polemičarsko-tračerskih trakavica bez kraja, koje funkcioniraju po slijedećem receptu: najprije se skupi pljuvačke koliko može stati u usne duplje, potom netko nabaci citat jednog konkurentskog ganga i onda svi unakrsno bljuju i slinave po tome, tako da se sva rubrika žuti od markiranih djelova tekstova tuđih diskusija i debelog sloja rigotine preko toga. Ko fol konstruktivni dijalozi, a ono destrukcija u sve četri - cilj: oponenta lišiti svakog dostojanstva. Kad im pođe za rukom, onda opće orgazmičko zadovoljstvo. Dakle, sumorna balkanska krčmetina puna ljudske zlobe, s tom razlikom što su ovdje inicijatori već iskoračili u patološke sfere. Ponori ljudske psihe koji se tu otvaraju zjape na udarnom djelu "dijaloga" tjednima, mjesecima, godinama - beskrajne prljave polemike i po 1000 ekskremenata po temi. Čitao sam ta spiritualna nadahnuća koliko je moj želudac mogao podnijeti i nisam se uspjevao sit načuditi koliko je tu stila i dostojanstva, kojim se ionako ne obiluje, žrtvovano zlobi - toliko da npr. oponentima kače fotke rodbine i komentiraju ih prljavim seksualnim opaskama. Za slučaj da već nisam naveo: rjetko gdje se na jednom mjestu može skupiti tolika količina zlonamjernosti. Najbizarnije od svega je da Prof. Karalić-Koprivica, uvjek besprijekorna u svom profesorskom nastupu na blogovima, ne samo da ne zazire od tog blata, nego je upravo ona glavni inicijator svinjarija, takoreći, glavna krmača u svemu tome. Kad se međutim uzme u obzir da je na polemičkoj oštrici konkurencija koja je eksponiranija na sceni, onda i nije toliko začuđujuće - ne dabi im Nataša uspjela oteti komad tržišta pošto oponenti pišu bolje horoskope od nje, nego iz čiste zavisti, pod parolom viteške borbe the real astrology protiv neukosti (a u stvari isti ili još gori trash). Kod Nataše nema cile-mile, ona i njen vjerni gang vode samo totalne ratove, nekad doduše dobiju po pički, ali opet se uveliko isplati demonstrirati svoje poznavanje astrološke dogmatike nad zbunjenom konkurencijom, nebili se ponovno prizvao blago zamrli osjećaj ekskluzive, da su u posjedništvu ne samo uvida u the real astrology, nego i u najskrovitije tajne univerzuma - odstupi smrtniče! Dakle, za niske, trivijalne, ponižavajuće polemike se ima vremena, objavljuju ratove nejakima, a za Gnoma veli neće da troše riječi. Končar: “Обриши тога менталног параплегичара да не ружи више форум, ношоглавац није вриједан пажње.” - brine se čovjek za ljepotu foruma, a ono “Astrološki dijalozi” zgarište svakog morala i ljudskog dostojanstva, ruglo nad ruglom - i to prvenstveno zbog njega samog i njegovog džiberluka. Pozitivno u svom tom vašaru je da je tamo između ostalog osvanula i Končarova fotka, koja neodoljivo mami moj doprinos općoj zlobi. Na toj fotki Končar obnažen pozira ispred babine kredence (baba neda da se lijepe posteri Petra Čelika i Putina obnaženog na konju), pred natjecanje za mr. olympia na općinskom nivou. Čudi me da mi nije palo na pamet da je ovaj slanina od čovjeka, da je na njemu nešto abnormno u tom pravcu. Pseća razdražljivost, odsustvo svakog nivoa, iz svake nabudžene rečenice zjapi šupljina - sve već dokumentirane posljedice ekscesivnog konzuma testosterona. Nekad stvarno kopčam presporo, kako je Nataša već opazila. Bodybuilder je muški pandam bitch ili chickie, oboje sa frekvencom na nivou beštije, sirovog duševnog ustroja, neukusni i bez mozga, svako u duhu svoga spola, ova pumpa sise, ovaj triceps, ova si ubrizgava botox i silikon, ovaj stereoid i protein shake, ova se interesira za horoskope..itd. Nego, nije mi jasno zašto je politički korektno reći da bodybuilderi imaju mali penis, a nije da imaju mali mozak, iako svi znaju da su teretane zbirišta poluidiota dobrih samo za klade valjat, dok za penise zna samo Končar. Najupadljivije od svega na ovom užasavajućem prizoru, koji me usput asocira na najbolje dane stočne pijace, mi nije njegov body, nego njegova kobasičasta glava bez ikakvih uglova i markantnosti, kao greškom nakalemljena na truplo rasplodnog bika - i pored svog obilja testosterona kojeg si je špricao u vene, što je stvarno fenomen. Pošto svaka žena-bodybuilder nakon testosteron-tretmana dobije karakter u licu, dlake, uglaste forme, jake vilce, oteknuto natkrovlje očiju itd. Pitanje je onda zašto to njemu nakon decenija ubrizgavanja nije uspjelo nego je samo izgubio kosu. A očigledno je očajnički želio da bude impozantno muško, pa se kao da je neki iskompleksirani mali đoko, što on definitvno nije!, bez ikakvog osjećaja za mjeru pumpao hormonima da nije ni primjetio da je postao monster (a ne bio strog prema sebi, kako veli uvjek svojim pilićima blagonaklona Nataša). Znanstveno je potkrijepljeno da ⅔ slaninara na stereoidima kompenziraju neki ozbiljni nedostatak, dok su preostala trećina homoseksualci. Kad bi se morao kladiti kojoj grupi Končar pripada, ja bi bez oklijevanja tipovao na ovo potonje. Može netko to uzeti kao zlonamjernost, ali razlozi su očigledni:
1. Koja se djevojka pali na tipove sa abnormalnim formama, na oteknuto meso koje se spotiče samo od sebe? Nema takve, osim ako ima neki interes, kojeg kod njega sigurno ne može naći. Zašto je onda išao toliko daleko? Zbog čega drugog nego da bi se svidio svojim drugarima iz teretane sa kojima poslije pumpanja ide na intimno tuširanje i mazanje uljima za poziranje, pa onda na steak sa sosom od protein shakea, svakom po 7 komada, ako je plaća stigla.
2. Horoskopdžija koji obitava po teretanama - nije li to već dovoljno? Usput, nebi me čudilo i da voli štrikati gobleme, između dva horoskopa koja je pisao za budale.
3. Posušeni testisi i pozamašne sise koje su mu u međuvremenu nabujale zbog nesvarljivih taloga testosterona u tjelu (koji se kako znamo automatski pretvara u ostrogen ako nema gdje sagoriti).  
4. Ravničarsko, bezlično, nemarkantno lice, bez ugla i brazde.
5. Stalkovao me onomad na "Astrološkim dijalozima".
I sad reci, nije homo. Kako ide onaj vic? Jednom se božijom samilošću dogodilo da je neka djevojka pružila Končaru šansu: “Dečko, šta radiš u subotu navečer?” “Ramena i triceps" (pa onda darkroom).
A vidim i Nataša ima friške profil-fotke na Facebooku. Svaka premašuje prethodnu. Jesmo li to vizuelno stigli u neoplatonističku fazu? Sve blistavo kao iz platonovih nebesa, nismo više šugava sjena na zidu pećine nego svjeleće biće koje odbija svaku sjenu? U prvi mah pomislih da je to samo šaljivo parodiranje ljudi koji vole da retuširaju svoje glave, kad ono samoljublje prekipilo i otelo se kontroli. Nije li to onaj isti refleks nabudživanja imagea, kojeg sam već spominjao? Moralna perfekcija ovdje, a tamo orgije zlovolje; ovdje profesor filologije, tamo vidovita Zorka; ovdje riba ipo, a tamo..šta god bilo sve opraštamo. Jer, ako ne ništa, onda je bar iza sve te nabudževine na momente kvalitetno znanje iz astronomije, za razliku od Končara koji može samo tamo rezat i ovdje ljepit; ili Miška, čiji tekstovi svakako imaju traženi univerzitetski kvalitet, ali samo kao egzemplarni materijal za studije progresa paranoidne šizofrenije.